آشنایی

تبلیغات هدفمند مجموعه دان در رویداد DM-talk 6 اولین برخورد من با این مجموعه بود. در این نوشته قصد دارم از تجربه محصولات مجموعه دان بنویسم.

ارائه دفترچه‌هایی ساده با رنگ هایی جذاب در قالب دفترچه یادداشت.

با دیدن سادگی و طراحی دفترها خوشحال شدم. پیشتر Papco را که تولیدکننده دفترهایی معمولی است، به عنوان رهبر این بازار قلمداد می کردم.

با جستجو به راحتی به سایت و اینستاگرام دان رسیدم. طراحی ساده و ایجاد حس آرامش از مشخصه های وبسایت و اینستاگرام این مجموعه است.

خرید اول

غیر از نمونه ارائه شده در رویداد، ابعاد، کیفیت و طراحی دیگر دفترها را تجربه نکرده بودم. پس ترجیح دادم حضوری خرید اولم را انجام دهم.

با جستجو در برخی کتاب فروشی‌ها به نتیجه‌ نرسیدم. حدس زدم که به دلیل نو بودن کار، سیستم توزیع خیلی خوب نیست.

باغ کتاب تهران اولین رویاروی من با قسمتی از تولیدات دان بود.

دفترها به صورت نامنظم، در قفسه ای افتاده بودند. بهتر بود برای سالم ماندن، روکشی می داشتند.

اما رنگ ها و طراحی جذبم کرد. پس خریدم.

تجربه استفاده

اهل قلم و کاغذ نبودم، اما تجربه نوشتن در دان را دوست داشتم.

اواخر سال ۹۹، تصمیم گرفتم بیشتر از قلم و کاغذ استفاده کنم. دفتر یادآوری کارها و دفتر خط دار را از وبسایت سفارش دادم.

فرایند سفارش گذاری بطور کلی ساده است. هرچند که اطلاعات زیادی را مطالبه می کند.

تجربه و سرعت انیمیشن ها در سایت حس خوبی را به من منتقل نکرد.

بازخورد ابتدایی از رنگ ها و نحوه نمایش زیباست، اما انمیشن ها و محتوا شما را ترغیب به سپری کردن زمان در وبسایت نمی کند.

با خودنویس و جوهر می‌نویسم. در دفتر اولم تقریبا مشکلی برای نوشتن نداشتم . اما در دومین خرید همان تجربه اتفاق نیفتاد. کیفیت کاغذ تغییر یافته است و جوهر را پخش می‌کند.

دفتر اول ۹۸
دفتر اول ۹۸ پشت کاغذ
دفتر دوم ۹۹
دفتر دوم ۹۹ پشت کاغذ

ایمیل زدم. از پشتیبانی پاسخی نگرفتم. از ادمین اینستاگرام سوال کردم. گفتند که تغییری اتفاق نیفتاده.

جالب اینجاست که کاغذ کاهی کیلویی دکه روزنامه فروشی سر گاندی نیز اینگونه به جوهر، عکس العمل نشان نمی دهد.

کاغذ کاهی معمولی

نتیجه گیری

  • نقاط قوت
    1. بازاریابی هدفمند
    2. طراحی و توسعه خوب محصول
    3. طراحی سایت و اینستاگرام
    4. استفاده از واژه های مناسب فارسی در معرفی محصولات. مانند یادم باشد به جای تودو لیست.
  • نقاط ضعف
    1. تغییر کیفیت کاغذ
    2. پشتیبانی ضعیف
    3. اطلاعات محصول ناکافی

ممکن است بواسطه مشکلات واردات کالا نتوانسته اند محصول را با حفظ کیفیت ارائه کنند. اما در جریان گذاشتن مشتری از محصولی که تهیه می‌کنند، در همین شرایط هم می‌تواند برگ برنده این برند باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =